Verslag Avereest 1 – NKC ’51 4 op 28092019

Aanval: Herman (Dennis), Stefan, Joyce, Joanne
Verdediging: Len, Lute, Sanne, Loysa

Nadat de eerste wedstrijd van Avereest/Peter Deen 1 verloren werd, was het belangrijk om deze keer wel punten te pakken. De aanval ging, nadat de regenbui iets was gaan liggen, vol goede moed bezig. In het begin lukte er nog niet veel, waardoor NKC ’51 langere aanvallen konden draaien. Uit een snelle actie scoorde Joanne echter de eerste doorloopbal. De tegenstanders vonden ook snel het mandje en scoorden snel twee keer achter elkaar. Waardoor Avereest/Peter Deen 1 een tandje moest bijschakelen. Met twee doorloopballen van Len en wederom Joanne en een mooi afstandsschot van Joyce ging het al beter. Met een stand van 5-3 floot de scheidsrechter af voor de rust.

Na de rust was het zaak om goed met de wisselende weersomstandigheden om te gaan en de tegenstander niet dichterbij te laten komen. Dit lukte in het restant van de wedstrijd goed. Nadat Stefan uit een klein kansje had gescoord, kon de tegenstander de score tot twee terugbrengen. Dichterbij kwamen ze niet meer en na een mooie strijd werd het 9 – 6 voor Avereest/Peter Deen 1, dat vertrouwen kan putten uit het getoonde spel, wat een stuk beter was dan de eerste wedstrijd. Volgende week staat de tegenstander van de eerste wedstrijd weer op het programma, deze keer een thuiswedstrijd dus we hopen op een goede afloop.

Score:: Joanne (3x), Joyce (2x), Len (2x), Lute (1x)