NKC’51 4 uit Nijverdal – Avereest/Peter Deen 1

Aanval: Joanne, Loysa, Len en Robert

Verdediging: Sanne, Daniëlle, Dennis en Herman

Tussen de buien door stond NKC’51 4 – Avereest/Peter Deen 1 op het affiche.

In Nijverdal net na een hoosbui begon de kampioen NKC’51 sterk aan de wedstrijd en maakten als snel drie doelpunten. Gelukkig scoorde Sanne een strafworp waardoor Avereest in de wedstrijd kwam. De eerste helft ging gelijk op en liep NKC’51 steeds voorop in de score.

Na de rust werd duidelijk waarom al NKC’51 kampioen was en liepen met veelal zuiver schietwerk uit tot een grote score. Voor Avereest/Peter Deen was er geen houden aan, maar mag tevreden zijn met het getoonde spel. De eindstand werd 16-7

Zeker in de eerste helft werd er heel goed gespeeld, zowel aanvallend en verdedigend. Door een aantal afzeggingen moest Daniëlle in haar derde wedstrijd al een hele wedstrijd spelen en dit heeft zij heel goed gegaan.

Score: Robert 3x, Sanne 2x, Len en Loysa