Blauw Zwart 4 uit Wierden tegen Avereest/Peter Deen 1

Het was een bloedhete dag, maar dat zorgde ook voor een bloedstollend spannende wedstrijd tussen Blauw Zwart 4 en KV Avereest/Peter Deen 1. Ondanks de warmte werd er voortvarend begonnen aan de wedstrijd door beide ploegen. Binnen enkele minuten stond de stand al op 1-2 door doelpunten van Robert en Patrick. Hierna nam Blauw Zwart het initiatief over en wist de stand om te buigen naar 4-2. Leanne had namens Avereest hier een gepast antwoord op met twee doelpunten, zodat de stand weer gelijk werd getrokken. Tot aan de rust bleef het spel op en neer gaan wat resulteerde in een 7-7 tussenstand.

Na een paar flinke slokken water en de nodige koeling werd er begonnen aan de tweede helft. In de tweede helft lag het initiatief merendeels bij de ploeg uit Wierden. Avereest liet echter het verschil in punten niet verder uitlopen dan twee. Zodoende was Avereest nog in staat om een slotoffensief in zetten richting het einde van de wedstrijd. Door middel van doelpunten van Robert en Len kon de stand weer gelijk worden getrokken tot 10-10 en via een slim wegtrek balletje van Robert kon zelfs de voorsprong worden overgenomen. Dit werd echter weer beantwoord door een doelpunt van de kant van Blauw Zwart. In de laatste twee minuten werd er nog even flink gas gegeven wat resulteerde in twee doelpunten, deze werden echter eerlijk verdeeld over beide ploegen wat resulteerde in een eindstand van 12-12.

Len