Blauw Zwart 3 uit Wierden – Avereest/Peter Deen 1

Blauw Zwart 3 – Avereest/Peter Deen 1

Op zaterdag 2 februari stond de wedstrijd Blauw Zwart 3 – Avereest/ Peter Deen 1 op het programma. Avereest/ Peter Deen 1 heeft dit jaar een moeilijke start en met twee oud-spelers om het team compleet te maken was de verwachting dat het een lastig potje zou worden. In Wierden begon Blauw Zwart sterk aan de wedstrijd terwijl Avereest/ Peter Deen het lastig vond om de draai te vinden. Er waren wel kansen, maar duidelijk was dat de vakken tijd nodig hadden om aan elkaar te wennen.

Blauw Zwart nam met goede schoten rustig afstand in de eerste helft. Door mooie combinaties probeerden de spelers van Avereest/ Peter Deen 1 nog wel het een en ander te redden, maar het was snel duidelijk dat Blauw Zwart 3 deze zaterdag een maatje te groot was.

De boodschap in de rust was dan ook duidelijk, proberen de schade te beperken en het beter uitspelen van de kansen waardoor de tegenstander niet veel verder kon uitlopen. Dit lukte aardig in de tweede helft, maar door de grote marge die Blauw Zwart 3 had opgebouwd was de wedstrijd al gespeeld. De inzet van de tweede helft biedt wel perspectief om op te bouwen. Het was een mooie sportieve wedstrijd, met helaas niet het gewenste resultaat voor Avereest/ Peter Deen 1. Eindstand 25 – 9.

Loysa