Avereest1/Peter Deen tegen Kios’45 uit Sibculo 09-10-2021

Avereest1/Peter Deen tegen Kios’45 uit Sibculo

Avereest 1/Peter Deen speelde een moeizame wedstrijd tegen Kios’45 4 uit Sibculo. Voor het eerst in deze competitie komt Avereest 1/Peter Deen in het begin van de wedstrijd op achterstand, 0-1. Het duurt even maar Loysa Zweeckhorst weet doormiddel van een uitwijkbal de 1-1 te maken. Zo gaat het tot aan de rust op en neer en weten Loysa Zweeckhorst en Joanne Wilbrink nog te scoren voor Avereest 1/Peter Deen. We gaan de rust in met een zeer magere 3-3. In de rust word besproken dat het baltempo omhoog moet en we blijven zoeken naar de goede kansen, die er genoeg zijn.
Avereest 1/Peter Deen weet na rust als eerste te scoren door een doorloopbal van Marieke Prinsen – Jansen. Vervolgens weet Kios’45 twee keer te scoren en kijkt Avereest 1/Peter Deen weer tegen een achterstand aan. Er word vol gecoacht door trainer Henri Bunskoek op de verdediging en Avereest /Peter Deenweet het goed 1 dicht te houden. Door middel van doorloopballen van  Joanne Wilbrink en Marieke Prinsen-Jansen wordt deze moeizame wedstrijd alsnog met een overwinning binnengesleept.