Avereest1 -DOS WK uit Enschede

Korfbalvereniging Avereest uit Dedemsvaart Peter Deen Makelaardij wint net niet…..

Op zaterdag 23 november trad het eerste team van Avereest 1 Peter Deen Makelaardij aan tegen DOS WK uit Enschede voor de start van het korfbal zaalseizoen.

Om het team door afwezigheid door o.a ziekte compleet te maken kwamen twee dames van Korvesta Coevorden het team versterken.

Avereest stond al snel achter en had tijd nodig om te wennen aan de zaal. Ze gingen dan ook met een achterstand van 5-6 de rust in.

Na de rust begon Avereest 1 Peter Deen steeds vaker de korf te vinden, met name Joanne Wilbrink en Robert Brunink legden er een aantal in. Avereest begon aan een inhaalslag maar redde het uiteindelijk net niet. De wedstrijd eindigde in 12-13.