Scheidsrechters Korfbal in nieuwe shirts!!

Door mee te doen aan een facebookactie van de korfbal wist Zwaantje Oostwoud nieuwe shirts te winnen voor alle scheidsrechters van Korfbalvereniging Avereest. Deze actie werd gesponsord door simpel.nl.

Nadat de vereniging verblijd was met een kunstgrasveld en alle teams in mooie shirts speelden vond Zwaantje het wel tijd dat ook de scheidsrechters in een mooi tenue in het veld verschijnen. Met deze actie is dat nu prima gelukt. De shirts zijn hetzelfde als waarin de scheidsrechters in de league fluiten echter nu voorzien aan de voorzijde van het eigen clublogo.

Zaterdag werden de shirts door voorzitter Wim Finkers aangeboden aan de scheidsrechters en werden er foto’s en een filmpje van gemaakt. De voorzitter gaf aan blij te zijn met dit soort spontane acties en daagt ieder lid uit dit ook te gaan doen.