Nieuwe shirts van Sponsor Hema voor de D’s van de korfbalvereniging Avereest.

Nieuwe shirts voor de D’s van de korfbalvereniging Avereest.

De sponsorcommissie van de korfbalvereniging Avereest o.l.v. Henderikus Hooijer is er in geslaagd om de Hema Dedemsvaart als nieuwe Sponsor voor de D’s te vinden

Zaterdagmorgen werden de shirts voor de D’s officieel in gebruik genomen door een vakkundig schot op de korf door mevrouw Dijsselhof-Goeman van de HEMA Dedemsvaart. De korf werd op een haar na gemist. Een goede start voor een niet-korfballer.

Daarna volgde een fotosessie met het team van de D’s, hun trainers, begeleiders,de sponsor mevrouw Dijsselhof-Goeman en voorzitter Wim Finkers.

Als blijk van waardering werd de nieuwe ponsor een bos bloemen overhandigd door mede-sponsorlid Petra Compagner.

Voorzitter Wim Finkers heette de nieuwe sponsor welkom bij de korfbalvereniging Avereest en sprak de hooop uit op een vruchtbare samenwerking. Daar had mevrouw Dijsselhof van de HEMA Dedemsvaart wel vertrouwen in.

Daarna volgde voor de D’s de eerste wedstrijd in hun nieuwe shirts tegen Devinco uit Deventer.

Het leek wel of deze nieuwe Hema-shirts de spelers vleugels, frisse moed en een hoge motivatie aan had gegeven. De eerste helft eindigde met 6 prachtige treffers en geen tegenpunten.

Ook na de pauze waren een goede teamgeest en de motivatie nog volop aanwezig.

De wedstrijd eindigde met 15-0 voor de D’s van korfbalvereniging Avereest in hun nieuwe ( geluks) shirts van Sponsor de Hema.