Contract met makelaardij Peter Deen verlengd

Persbericht 12 september 2012

Korfbalvereniging Avereest heeft contract met hoofdsponsor verlengd !!

De korfbalvereniging Avereest heeft het contact met hoofdsponsor Peter Deen Makelaardij uit Dedemsvaart afgelopen zaterdag 12 september verlengd.

De sponsorcommissie van de korfbalvereniging Avereest uit Dedemsvaart o.l.v Henderikus Hooijer is er opnieuw in geslaagd om het Sponsorcontact met makelaardij Peter Deen uit Dedemsvaart te verlengen.

Beide partijen waren het er over eens dat de samenwerking uitstekend is verlopen. Dit was dus voor beide partijen voldoende reden om de samenwerking voort te zetten.

Het eerste team van de vereniging blijft in het shirt spelen met shirtreclame van de makelaardij. Verder gebruiken de spelers sporttassen met de naam van de makelaardij. Eveneens worst er een reclamebord langs het veld geplaatst.

Afgelopen zaterdagmiddag werd in de korfbalkantine op gepaste corona-afstand het contract getekend voor opnieuw 2 jaar. Voor Avereest tekende voorzitter Wim Finkers van de korfbalvereniging en voor Makelaardij Peter Deen tekende Arnoud Ningbers.

Voorzitter Wim Finkers sprak de hoop uit dat de samenwerking voor beide partijen vruchten zal afwerpen. Makelaardij vertegenwoordiger Arnoud Ningberts sloot zich bij deze woorden graag aan.