Clubquiz-seizoen afgesloten.

Team Benedenvaart Kampioen !!

Team Benedenvaart

Het Clubquiz-seizoen 2018-2019 van korfbalvereniging Avereest uit Dedemsvaart is afgelopen week afgesloten. Tien teams hebben in totaal 5 keer deelgenomen aan deze hersengymnastiek- “competitie” in de kantine van korfbalvereniging Avereest,

De deelnemende teams waren dit jaar De Balkdenkers, De Benedenvaart, Weinstein, De Flierefluiters, De Iepen, De Oranjebuurt, Hoofdvaart-West, KV Avereest, Vrouwen van Nu en Seniorenteam korfbal

Verantwoordelijk voor de vragen en de presentatie was Anne Vledder.

De jury bestond dit jaar uit Aalt van der Belt, Henk Jansen en Sien Reurink.

Elk team bestaat uit maximaal 5 personen. Er worden per avond 6 rondes gespeeld. De onderwerpen waren dit seizoen: Algemeen, Nederlandse taal en letterkunde, Aardrijkskunde/Geschiedenis, Sport, Media en Varia.

Op de eerste plaats eindigden dit jaar dit jaar de spelers van de Benedenvaart met 481 punten. De tweede plaats was voor Korfbalvereniging Avereest met 477 punten en op de derde plaats eindigden De Oranjewijk met 474 punten.

Alle teams doen ook het volgend seizoen (2019-2020) weer mee aan deze gezellige, sportieve strijd !