Korfbalteam Avereest D1 van korfbalvereniging Avereest uit Dedemsvaart najaarskampioen

Het team Avereest D1 van de korfbalvereniging uit Dedemsvaart heeft afgelopen veldseizoen tegen Centrum D2, Juventa D2 en SDO (W) D1 gespeeld. De eerste wedstrijd tegen Centrum D2 ging voortvarend en werd maar liefst met 7-0 gewonnen. Deze goede lijn werd doorgetrokken in de thuiswedstrijden. Deze zijn allemaal gewonnen en zo is de fundering van het kampioenschap gelegd. De wedstrijd Juventa D2 – Avereest D1 ging helaas verloren. De kansen op het kampioenschap niet, omdat de naaste belager en tevens laatste tegenstander ook punten verspeelde.

Zaterdag 10 oktober was de kampioenswedstrijd tegen SDO (W) D1 en deze werd met 7 – 1 gewonnen, waardoor het kampioenschap binnen was.

Helaas mocht er zaterdag geen publiek bij zijn, maar hebben familieleden en vrijwilligers van de korfbalvereniging Avereest de stralende kampioenen opgewacht bij de parkeerplaats bij De Keet.

Hier hebben ze een medaille uitgereikt gekregen met de belofte dat er een verrassingsactiviteit komt, wanneer de omstandigheden dat toelaten.