Avereest 1/ Peter Deen officieel kampioen

Avereest 1 uit Dedemsvaart – SDO 3 uit Westerhaar

Afgelopen zaterdag was de beslissende laatste wedstrijd van Avereest 1/Peter deen. Avereest begon de wedstrijd met Arjan de Graaf, Patrick Jansen, Sanne Jansen en Ilse Peters in de aanval en Len Hooijer, Stefan Wilberink, Iris Scholing en Joanne Wilberink in de verdediging. Herman Finkers mocht Avereest1/Peter deen de eerste helft aanmoedigen en kwam er de tweede helft in voor Arjan de Graaf.

Op het begin van de wedstrijd ging de stand gelijk op. Door mooie schoten van Arjan, Joanne, Patrick en Iris kwam Avereest op 4-4 te staan. Nog net voor de het fluitsignaal wist Arjan er nog een doelpunt te scoren en stond Avereest/ peter deen met 5-4 voor in de rust.

In de rust kregen de spelers nog een paar goede tips van de trainer en gingen ze al vrij snel weer door met de wedstrijd. Het ging direct goed van start met doelpunten van Ilse, Stefan en Iris. SDO kon goed meekomen en het werd op het eind ook nog spannend toen ze er nog twee scoorden. Door nog een afstandsschot van Iris kwam het kampioenschap bijna in zicht. SDO wist nog één doelpunt te maken om de eindstand op 9-7 te brengen. Avereest 1/ Peter Deen konden officieel zeggen dat ze kampioen zijn geworden. Alle spelers en trainer kregen een roos vanwege de overwinning en de hoofdsponsor Peter Deen, die ook aanwezig was bij de wedstrijd, kreeg een bos bloemen als bedankje. Er was een mooie opkomst qua publiek en Avereest1/Peter Deen gaat met volle moed beginnen aan het voorjaarsseizoen op het veld.

Iris Scholing